Ekonomska škola Vukovar

Terenska nastava

Autor: Marija Bratonja, 5. 5. 2015.

30. travnja 2015. za učenike trećih razreda, smjera ekonomist, organizirana je terenska nastava. Nastava je započela polaskom ispred naše škole u 7:00 sati...

Nakon što su nas naše voditeljice, prof. Lela Đitko i prof. Sanja Zrilić, sve prebrojale pošli smo u Tvornicu ulja Čepin gdje nas je dočekao ravnatelj naše škole.  Ulaskom u tvornicu dobili smo jednokratne zaštitne mantile i kape kako ne bismo narušili visoke higijenske uvjete rada tvornice. Kroz pogon nas je vodio dugogodišnji radnik Tvornice ulja Čepin. Počeli smo od dopreme sirovina u tvornicu te prešli na njihovu obradu  ( uljana repica, suncokret, soja). Nakon obrade sirovina dolazimo do rafiniranja gdje dobivamo i novog vodiča. Rafiniranje ulja nam nije bilo niti približno zanimljivo kao završni proces proizvodnje - pakiranje gotovog proizvoda te skladištenja istoga.

Nakon posjeta tvornici uputili smo se u Poduzetnički inkubator BIOS u Osijeku gdje su nam pripremili prezentaciju o radu poduzetničkog inkubatora. Ovaj posjet se mnogima svidio budući da smo mi ekonomisti.

Nakon ugodnog druženja sa djelatnicima Poduzetničkog inkubatora BIOS uputili smo se prema Studentskom centru. Na tom putu nam se dogodila prometna nezgoda, no na svu sreću stradalo je samo stražnje svjetlo automobila kojeg je naš autobus malo "zakačio". Nakon kratkog čekanja po nas dolazi drugi autobus i konačno dolazimo u studentsku menzu - restoran "Campus" kako bismo iskusili svakodnevni život studenata. Na ručku nam se pridružuje prof. Nada Maksimović koja nas kasnije vodi do osječke Tvrđe, gdje promatramo arhitekturu i proučavamo povijest tog baroknog grada - tvrđave. Poslije šetnje u Tvrđi pješačimo do centra grada Osijeka gdje provodimo slobodno vrijeme u slastičarnama, kafićima, trgovinama ili što je koga već zanimalo i u popodnevnim satima krećemo nazad za Vukovar.

Domagoj Kurbatfinski, 3.e

R31.08.23.-pojedini odjeli - V2.pdf

Ispis statistike od 22. 1. 2011.

Ukupno: 920889

Trenutno online:

Ekonomska škola Vukovar / Stjepana Filipovića 6, HR-32010 Vukovar / www.ss-ekonomska-vu.skole.hr / ured@ss-ekonomska-vu.skole.hr